Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013

Selectie furnizor campanie de promovare

21.07.2015
 

Asociatia C4C Communication for Community (www.c4c.ro), in parteneriat cu Inspectoratele Scolare Judetene din Calarasi, Prahova si Gorj implementeaza proiectul „Cu mic, cu mare, din nou la scoala” (www.4scoala.ro), prin care peste 350 de persoane au participat la programe de „a doua sansa” (au recuperat anumiti ani de scoala, inscrisi in sistemul public).

 

Beneficiarii au domiciliu in 13 localitati din judetele Prahova, Calarasi, Mehedinti, Valcea, Dolj

Pe scurt acest program ofera posibilitatea adultilor care au abandonat scoala sa-si reia studiile. Noi suntem orientati spre cei care nu au terminat 4 clase, ii reintoarcem la scoala si ii invatam sa scrie, sa citeasca, iar pe parcursul scolii le dam burse lunare si rechizite.
Pentru ca ne dorim sa continuam activitatile in domeniul educatiei si sa promovam astfel de initiative, am prevazut in cadrul proiectului o campanie de pretuire a educației, perioada derulare …..,

in cadrul careia este nevoie:

  1. Sa se produca intre 10 si 15 filmulete cu durata de 7 minute, in care sa prezentam 10-15 cazuri dintre absolventii cursurilor de tip ”A doua sansa”. Campania propusa trebuie sa aiba in vedere si modalitati de promovare si difuzare a acestor povesti.

  2. Sa se realizeze un workshop de minim 2 zile pentru 30 de participanti implicati în programe de„ a doua sansa” (cadre didactice care au lucrat la clasa cu acesti elevi, experti care au implementat astfel de programe). In cadrul acetui atelier: vor fi dezbatute problemele cu care s-au confruntat in derularea programului, identificarea de solutii care să vina în sprijinul participantilor la programul „a doua sansa” si a cadrelor didactice care predau, solicitari de modificari ale cadrului legislativ care reglementeaza programul ‘a doua sansa”

  3. Documentare, redactarea, editare grafica si promovarea in social media de continut (minim 5 articole de tip investigatie/portret de absolvent/profesor, cercetare pe date statistice relevante, infografice) care sa poata fi folosite pentru comunicarea rezultatelor proiectului


 

Drept care, in masura in care considerati ca agentia dumneavoastra are capacitatea de a realiza aceasta campanie si este interesata de subiect, va rugam sa ne transmiteti o oferta estimativa care sa aiba in vedere:

  • ofertarea pentru minim una dintre aceste trei sectiuni;

  • detalierea propunerilor pe fiecare sectiune in parte, plecand de la datele minime ale conceptului

  • pentru a putea compara ofertele transmise va rugam sa aveti in vedere segmentarea in unitati de cost (e.g. cost per buc. film, cu/fara costuri deplasare – sectiunea 1)

  • pot exista asocieri intre agentii care au specializari diferite pentru a oferta pentru pachetul complet de campanie, insa va fi desemnat un singur titular de contract.


 

 

Mentionam ca raspunsurile la intrebari vor fi transmise tuturor celor care au primit prezenta cerere de oferta.